tirsdag den 12. februar 2008

Hun får ben og jeg får fred

Jeg er igang med at sy konfirmationskjole til Julie. Det er en udfordring af mere pædagogisk end syteknisk karakter.
Der bliver råbt, der bliver grædt, der bliver grinet og forhåbentlig ender det med en smuk smuk Julie og Hanne-model.
Her til eftermiddag skulle al min opmærksomhed koncentreres om isætning af lynlås. Det er så absolut ikke en af mine yndlingsdicipliner.
Luka min store skønne og møg-irriterende hundebasse, gjorde hvad hun kunne for at distrahere mig, hun bar ting ud og ind af værkstedet, satte sig helt tæt ind til mig, og gøede på den der "så nus mig da for sgu"-måde.
Jeg gav mig, glemte alt om at hun ikke skal belønnes for ikke-ønsket adfærd. Der blev hentet et ben i fryseren -og så blev der fred.
Nu skulle jeg jo så være i fuld gang med isætning af lynlåsen, men der kom lige dette indlæg på tværs.
Når jeg er klar til at sy igen, er Luka nok også færdig med benet:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar