tirsdag den 20. maj 2008

April forsvandt.......

Gode intentioner er smuldret væk i foråret.
Min bag er ikke nem at slå i sædet når foråret rør på sig.
Monster-teenagerne er blevet konfirmeret, så der brugte jeg lige en liiiille smule tid på kjolesyning, kogekunst og festivitas.
Vi havde en pragtfuld fest, som stadig vendes og nydes.
Filtekurserne er veloverstået, 2 skønne weekender med pragtfulde engagerede kursister.
Det er vildt inspirerende for mig at undervise i filtning. Ideerne popper op, og jeg bliver inspireret til nye projekter, ved at se nye farvesammensætninger og modeller hos mine kursister.
Jeg kunne godt tænke mig at arrangere et par sommerkurser, jeg går og overvejer og forhører mig om der mon er salg i filtekurser i sommerperioden.
Sådan en weekend med de store filteborde ude i haven med plads til frembringelse af skønne filterier vil jo være fantastisk hvis solen skinner, men måske knap så spændende hvis det øser ned.
Jeg må sende en god flok mariehøner afsted efter godt vejr.
Lige nu er jeg igang med at filte tørklæder med bogstaver på, et lille h i hjørnet af et sommertørklæde til mig selv, satte gang i ideen om flere bogstaver. Så jeg er starte på at forfilte en masse forskellig farvede stykker til bogstaverne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar