torsdag den 12. juni 2008

Fruens kreationer kræver lidt mere end en rest...

Det blev ikke lige baby-tøj, men en ny sommerkreation til fruen der kørte gennem symaskinerne i dag. Lidt ved et tilfælde kom de to stykker stof til at ligge ved siden af hinanden, og så var der ikke langt fra tanke til handling, 2 stykker sommerlet tekstil til at svøbe om fruens trinde solbrunede bondepigekrop. Lige nu siler regnen saligt og livgivende ned. Jeg sidder og sveder over noget tekst til en broderi-bog. Jeg troede det hele var klar inde i mit hoved, men det skal jo også ud og formuleres, så andre forstår hvad jeg mener, og det bøvler jeg altså lidt med ligenu, både hvad jeg mener og hvordan det skal formuleres. Når jeg er færdig må jeg kaste mig over endnu et kjoleprojekt med noget hækling og tynd chiffon. Så jeg skynder mig lige ikk....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar