søndag den 5. oktober 2008

Garnnusserier

Silketørklædet med uldne dutter er et rigtig sofastykke. Det har ikke krævet min opmærksomhed mere end at både fjernsyn og familie har kunnet trænge igennem. Kasper driller mig med mine lyde når jeg er fortabt i et eller andet projekt. Jeg siger "uhhhhmmm" og så går der laaaang tid før jeg rigtig reagerer, ikke altid på det der blev spurgt til, men de kender mig jo, så de ved at det tager lidt tid at trænge igennem.

Det bliver et hit-tørklæde i efterårskulden. Selvom det er meget langt fylder det ikke specielt meget, det kan vikles mange gange om halsen uden at ligne en badering:) Det er ikke kattevenligt. Igår var jeg på besøg hos en lille kattekilling der hurtigt fik sig viklet helt og aldeles ind i alle dutterne, men som det ses på billederne fik vi den viklet ud igen.

Jeg tror det er her i blogverdenen jeg har fået inspirationen til disse hæklede armbånd. Jeg har haft dem i hovedet et stykke tid. Nu er de kommet frem i håndgribelig form. Jeg synes de er blevet rigtig søde, så flere af dem.....

Silk tweed fra Garngalleriet er vundet op og en lille vest-ting er skudt igang. Det er vildt fedt at strikke med, så mon ikke det bliver et lynprojekt. Der kommer jo "Sommer" i aften og den trækker for mit vedkommende strikketøj, som Julie tørt kommenterede sidste søndag "sker der da aldrig noget sjovt eller godt i den familie?"

2 kommentarer:

  1. Hvor det bare nogle flotte ting du har lavet og trøjen ser også rigtig lovende ud. Det er nogle fede farver du har gang i, glæder mid til at se trøjen færdig ;-))

    SvarSlet
  2. Det tørklæde ser rigtig dejligt ud.

    SvarSlet