mandag den 20. april 2009

700 krukker!!!!!!!

Sidste år satte jeg mig det vidtløftige mål, at jeg skulle have tilplantet 100 krukker på matriklen. Jeg nåede det næsten og fryd hvor jeg nød det. Ethvert ukrudtsbefængt og lidt trist bed kan jo twistes op med en håndfuld krukker. Igår aftes så jeg "Drivhusdrømme" på DR2. Ham der Claus Dalby han har 700 krukker!!!!!, og jeg tror altså ikke at det er for at rede miserable bede. Det glædede mig at han reklamerede voldsomt for ananassalvie. Jeg er HELT vild med den plante, dens duft og frodighed er bare helt utrolig. Men nu må jeg vist hellere trampe videre i symaskinen. Der skal vist sælges et par tasker før jeg kan realisere de nye drømme om orangeri og kun æstetiske og smukke havekrukker:))

1 kommentar:

  1. 100 krukker! Hjælp Hanne det er da vildt :-)
    Og så har du ovenikøbet også et magnolietræ, som jeg så gerne vil have, men gartnerne siger nej, jeg har dog planer om at få en krukke med sådan et træ :-)

    SvarSlet