fredag den 14. august 2009

Dutter, dutter ikke, DUTTER

Inspireret af det seneste Burdablad kastede jeg mig ud i et kjoleprojekt.

Prøvestoffet har en lidt udefinerbar gulgrøn farve som vist kun går an til sommerkulør. Jeg tvivler på at den gør noget godt for min teint, når jeg begynder at blegne.

Efter diverse forenklinger og tilretninger er det klart blevet et efterårshit, enten med uldne strømper eller bukser under.

Så der må findes passende kulører og kvaliteter til et par stykker mere.

2 kommentarer:

  1. Det er ikke sådan med den kulør, når først efteråret kommer. Håber på sensommer, så vi kan holde den lidt længere, og så du kan holde kuløren til din nye smarte kjole ;-)

    SvarSlet
  2. Åh sådan én i mørkerød eller dyb lilla! Arj, hvor den er flot:)

    Tusind tak, for fødselsdagsbrevet! Jeg blev både meget glad og rørt på samme tid.

    Det håndskrevne brev er en god lille ting, som jeg også inspireret af Anne, tænker på at tage op. Men ligenu må du nøjes med denne kommentar.

    Tak igen Hanne, og du kan tro, at den lille skål til dimser kom belejligt.

    SvarSlet