søndag den 9. august 2009

Samle forråd

Tidligere på sommeren var jeg på raid i Stof og Sy i Videbæk. Det var nu mest fornødenheder som strygelærred, gjordbånd, diverse lærredsstoffer til foer i tasker og andre kedeligheder der blev indkøbt. Men der blev da også lidt guf til egen garderobe. Tunikaen her er syet i en meget lækker tung blanding af lærred og viskose. Lommerne er røget af efter fotograferingen. Jeg tror stadig der skal lommer på, men de skal være anderledes.
Jeg har været på godtekøb hos Malika og Rosa, lidt krydderier til efterårets børnetøj og lidt til hylden for inspiration og gode ideer.
Næste uge er min helt egen ferieuge, resten af familien drager afsted ud i hverdagen, og jeg ser frem til top kreative dage i værkstedet. Der er både bestillinger og ideer der venter. Vejrudsigten ser ud til at passe meget godt til indendørs aktiviteter.

2 kommentarer:

  1. Ihh...hvor gad jeg godt ha' dine talenter for at sy, det er altid så fint og enkelt, lige som jeg kan li'det. Og sikke noget fedt stof du har købt dig, har været inde på deres hjemmeside og kigge....det bliver ikke kun ved kiggeriet, jeg bliver nød til købe noget sjovt stof til de to små drenge der endnu ligger godt og trygt i moderens mave. Tak for tippet og god arbejdslyst her den kommende uge :-)

    SvarSlet
  2. Ja det er et rent slaraffenland af smukke og sjove stoffer.
    Rigtig fint til børnetøj.

    SvarSlet