søndag den 27. september 2009

God mandag morgen

Lommerne fyldes med efterårets farvestrålende frugter når Luka og jeg traver vores daglige ture.

Frugter der ender som glade farveklatter hjemme i hulen.

Min krog i gården er så fantastisk placeret, at hvis solen er på himlen, så falder en solstråle lige ned og rammer kurvestolen (og mig) sidst på eftermiddagen. En skøn skøn plet hvor en kop kaffe og en gang nulren med hunden skaber overgang fra arbejdsdag til familie og fritid. Året rundt er der lunt og godt i krogen.

Der står en papkasse fyldt til randen med et godt tilbud på tulipanløg, hvis der skal komme havefryd ud af det, må jeg vel hellere få dem puttet i jorden.

Men ligenu skal jeg lette rumpetten og gøre klar til dagens tur på jobbet.

God mandag

2 kommentarer:

  1. Dejligt med en klat solskin o gvarme farver. God dag til dig-

    SvarSlet
  2. Det er en smuk aarstid, vi gaar i mode.
    Hvor er det en dejlig krog, du har der, og jeg misunder dig din hund.
    Vores hund blev aflivet for et aar siden. Han fulgte med i gaveposen, da jeg fandt min souldmate.
    Nu gaar jeg rundt og er hvalpeskrug, men manden er endnu ikke klar, det er svart at vente :)

    SvarSlet