tirsdag den 22. september 2009

Lindring forude

2 store spande hyldebær blev høstet i Vestervig og afleveret hjemme hos min mor.

Nogen af dem kommer retur på flaske, så vinterens ru halse kan mildnes med varm hyldesaft.

Lige nu sidder jeg med varme hvedekerner rundt om nakken og våner mig over et gevaldigt hold i nakken.

I går kæmpede jeg mig gennem arbejdsdagen, men efter en smerteplaget nat måtte jeg melde mig uarbejdsdygtig i dag.

Nu er der booket tid hos fysioterapeut i morgen, så håber jeg at øvelser og behandling kan få mig i sving igen.

Dagen i dag tilbringes i ro med masser af varme, og mon ikke en god lang gåtur kan løsne de smertende muskler lidt.

1 kommentar:

  1. Åh, jeg holder så meget af hyldesaft og varm hyldesuppe.

    Det var da rigtig dumt, at du har fået vrøvl med nakken, og jeg håber da virkelig, at hvedekernerne løsner lidt op for ondet.

    God bedring.

    SvarSlet