lørdag den 17. oktober 2009

Jule ugler?

I et kaos af indholdet fra tapetbøger, bilatlas og alle mine udklipskasser sprang der en flok ugler ud.
Jeg er ved at udtænke dette års julepynt til salg på julemarkederne.
Er lidt i tvivl om de er "julede" nok.
Jeg er altså ikke rigtig i julepynts-mode endnu, og egentlig er mit koncept for julepynten jo også ,at det skal være sjov, men ikke "julet".
Så jeg klistrer videre.
Har lige fundet noget supersejt cigarkasse-finer jeg helt havde glemt at jeg havde, det skal der "ugles" med.
Hvad synes du, er det "juleugler"?

7 kommentarer:

  1. De er rigtig fine. Sjov idé med kort og knapper. Men julede synes jeg nu ikke de er :-)
    Hvor skal du på julemarked?

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne ;)
    Jeg syntes de er til hele året.
    Hvor kan man købe dem ??

    YT

    SvarSlet
  3. Er tilfældigt kommet forbi din blog, og din shop... sikke lækre ting du laver ;-)

    Synes nu heller ikke de er specielt julede, dine ugler. Men søde, det er de... ;-)

    SvarSlet
  4. De er søde dine ugler, de er måske ikke specielt julede, men kunne sagtens bruges til jul... hvis du brugte noget mere julet materiale ville de være 10-4...jeg er også ved at udtænke mit julepynt for i år...for mig er det det en betingelse at der er et islæt af genbrug, og så skal det være helt mit eget design osv...ved faktisk ikke hvad jeg skal finde på i år...men det kommer nok.

    SvarSlet
  5. Den grønne med det røde næb kunne godt gå for at være jule her hos mig. Ugler er lidt hemmelige - lissom nisser. Jeg synes egentlig de passer godt til jule :-)

    SvarSlet
  6. Selvfølgelig er det juleugler :) De kunne sagtens indgå i min jule-pyntning! De er rigtig skønne :)

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres besyv til uglerne.
    Grundlæggende er det vist helårsugler, men med den rette fjerpragt, kan de godt bringe lidt visdom og besindighed ind i juleræset.
    Uglerne bliver sat til salg på min hjemmeside www.djohanne.dk
    De kommer også med til "Byens Julemarked" i Ridehuset i Århus.

    SvarSlet