torsdag den 1. oktober 2009

Næsten voksen

Jeg er blevet forkælet fra morgenstunden af på min sidste 40 års fødselsdag.

Blomster, gaver og salig morgenmadshygge inden familien er daffet afsted og jeg har udsigt til en langstrakt fødselsdagsfridag.

Formiddagssolen skal nydes mens der puttes tulipanløg i jorden og plukkes brombær.

Røremaskinen arbejder med bolledej og brombærrene skal have en tærtebund.

Jeg har jo også liige en frakke der lokker til leg med farve og tryk, så måske ender jeg i værkstedet med trykfarve op af armene.

Det bliver en dejlig dag:)

6 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke Hanne. Jeg ved, du får en dejlig dag:)

    Glæder mig til at se, hvad du får gjort ved frakken. Er det en model man kan bestille???

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen, Hanne !!
    Dejligt at blive forkælet ;)

    Spændt på at se jakke.

    Yt

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen.
    Den Ottende bonde kan du glæde dig til, den er hammergod

    SvarSlet
  4. Hjertelig tillykke med fødselsdagen, håber den er belevt som ønsket indtil nu :-)

    SvarSlet
  5. En lidt forsinket fodselsdagshilsen herfra. Stort tillykke

    SvarSlet
  6. Tusind tak for tillykkerne!
    Jeg er blevet fejret og havde en rigtig dejlig dag med gaver, gæster og guflækker lagkage:)

    SvarSlet