tirsdag den 27. oktober 2009

Tju hej hvor det går

Nu skal Julie og jeg kun sove 2 gange mere før vi skal til Paris.
Det er skønt for vi glæder os rigtig rigtig meget.
Det er også en lille smule forfærdeligt, for jeg har en hulens masse der skal nåes inden flyet letter.
En syopgave der skal færdiggøres og afsendes.
Et syhold der skal starte op i morgen aften.
Noget tøj der skal vaskes.
Noget mønt der skal veksles.
Tasker der skal pakkes.
Arbejde der skal passes.
Søvn der skal soves.
Og hvad laver jeg så lige nu?
Jo jeg sidder jo her og blogger, laver lidt armbånd og nuller lige lidt med vovsen!
Måske jeg lige skulle stramme lidt op og komme ind over tjeklisten:))

4 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret over alle de fine ting der kommer ud af dine hænder! Rigtig god tur til Paris :-)

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt med en rejse til Paris. God tur!

    SvarSlet
  3. Rigtig god fornøjelse, Hanne, uhh hvor jeg dog godt gad sådan en tur :-)

    SvarSlet
  4. Nu er "sydamerne" sendt hjem og jeg kan hellige mig pakning og forberedelse til Paris-turen.
    Vi får helt sikkert en dejlig tur.
    Sommerfuglene flagrer og vi er klar parat:)

    SvarSlet