onsdag den 16. december 2009

Juleuglerne er fløjet fra reden.

Al min tvivl omkring hvorvidt ugler har noget med jul at gøre er gjort til skamme.
Den store bunke af juleugler er udsolgt. Jeg har været i værkstedet og klistre de sidste 4 sammen, så de kan udbydes til salg i morgen.
Min dag i det arbejdende værksted gik godt.
Der var mange interesserede og jeg fik delt en masse kursusflyer ud, som forhåbentlig resulterer i tilmeldinger til forårets kurser.
VisitÅrhus havde åbenbart også informeret alle krydstogt-gæsterne om min optræden i værkstedet.
Nysgerrigt spurgte de indtil om det var potato-print jeg var igang med, og jeg blev udfordret lidt på de forskellige fagudtryk på engelsk.
I dag har jeg nydt sidste dag sammen med min assistent Dorte. I morgen skal hun tilbage på job og jeg må selv styre biksen frem til søndag.
Det er superhyggeligt med mange besøgende, som dog ikke er helt så ødsle som vi kunne ønske.






2 kommentarer:

  1. Jeg synes, jeg kan genkende det med mange bsøg og en lidt slunken pengekasse.
    Gid der blí´r lavet om på det i morgen :-)

    SvarSlet
  2. Ja Hanne jeg tror det gør sig gældende over hele linien.
    Jeg satser på at det smukke vinterlandskab der er blevet malet i løbet af natten, har fået købetrangen frem i gæsterne:)

    SvarSlet