onsdag den 17. februar 2010

Hun er sgu´ tudetosset


 

Inspireret af denne fantastiske hækler har jeg lavet de her.
Jeg aner ikke hvad de skal bruges til, men der kan blive til mange mange flere, garnet er sokkegarn fra Noro.
Hvis jeg fortsætter til jeg har været gennem alle farveskiftene, dukker der måske en brilliant ide op.
Skulle der være læsere her på bloggen der vil byde ind med ideer, modtages de med stor glæde.


En smuttur til Stof &Stuff hjembragte forunderlige skatte.
De skønne sorte og orange knapper kunne jeg bare slet ikke stå for.
Det kunne godt risikere at blive ægte knap-skatte. De ganske særligt sjove, søde, smukke, skøre knapper som aldrig bliver syet på noget, simpelthen fordi  jeg ikke kan undvære dem i skattekisten.



 

Om de nuttede hundehvalpe i rosenbuketten nogensinde kommer ud i det virkelige liv ved jeg ikke.

Det er absolut stof i kategorien:
Det er så gyseligt, at det på en eller anden måde er pænt.
Jeg måtte eje det.
Jeg ved at jeg vil elske at hive det frem og forsøge mig med talrige kombinationer og anvendelsesmuligheder. Og så en dag er det bare det helt rigtige. (Lover at vise frem, den dag det kommer)

Nu vil jeg kaste mig over denne kanelduftende æblekage.
Resten af familien sidder klar med te og venter. Venter på den tudetossede kvinde der køber meget underlige ting og hækler noget hun ikke ved hvad er....ej altså moaaar:)


5 kommentarer:

  1. Skønne billeder. Jeg kan rigtig godt lide stoffet med hundene. Det ligner gamle glansbilleder.
    Min første tanke, da jeg så dine hæklede kugler var at lave et forhæng, hvor de hang ned i lange kulørte baner. Et slags flueforhæng til døren.

    SvarSlet
  2. God ide - igen - at bruge strømpegarn til kuglern. Jeg har tidligere brugt det til at hækle festlige kanter på kedelige tæpper... det hjalp betragteligt :-)

    SvarSlet
  3. Jeg følger spændt med i de kreative tanker, hvad mon det bliver til .-)

    SvarSlet
  4. Jeg har set et designer-gulvtæppe syet sammen af kulørte filtkugler - måske kunne de hæklede kugler samles til en siddehynde, bordskåner eller...

    SvarSlet
  5. Tusind tak for de gode ideer til anvendelse af mine hæklede kugler.
    Jeg har efterhånden en anselig bunke, så der er basis for flere eksperimenter.

    SvarSlet