fredag den 12. marts 2010

Værkstedsaften

Værkstedsdagen blev kort og intens.
Den startede faktisk først ved 20-tiden.
Skønhedssøvn, husmoderlige gøremål og et dejligt besøg hos mine forældre fyldte hele dagen ud.
I stedet for at færdiggøre de igangværende ting, kastede jeg mig ud i leg med skind og iphone-mål.
Der skal finjusteres, og kæles for detaljen lidt endnu før den er helt i mål.
Det blev til den tjekkede sorte med et strejf af forår, og den pjankede i guld og højtidelig rødt.
Nu skal jeg lige omkring arbejde, weekendindkøb, kagebagning og en lørdag fyldt med dejligt gæstebud, så er jeg den der leger videre igen engang henad søndag.

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret over at du kan starte værkstedsdag op kl 20! der er jeg ved at drosle ned til sengetid :-)

    Har du nogle gode kageopskrifter ;-) jeg skal nemlig også bage :-)

    SvarSlet
  2. Skønne små præstationer ;-)

    SvarSlet