torsdag den 29. april 2010

Blomstrende og spændt


Bilen er pakket og jeg er klar til opstilling af min stand 
i Ridehuset.
Jeg er så spændt, glæder mig til forhåbentlig at hilse på en masse bloggere, og håber at jeg har et meget tomt bagagerum, når jeg kører hjem på søndag.


Da jeg gik og pakkede ned i går aftes genfandt jeg Hr.Ugle. Han lå enøjet og samlede støv i en kasse.
Han er forment adgang i stuerne, NOGEN synes han er RÆDSELSFULD.
Jeg synes han er fin, nu har han fået foretaget noget øjenkirurgi, og har fået plads på kommoden, så han kan passe på værkstedet mens jeg er ude i verden og sælge skønsaligheder.
På min morgenindkøbstur faldt jeg over meget billige dalia-knolde og fine "daisy-er".
Når weekenden er over har jeg en feriedag, der skal nydes i haven.
Inspireret af dagens blomsterindkøb, tryllede jeg lige en halskæde, mens solen og kaffen blev nydt i gården.


Fortsat god torsdag!

4 kommentarer:

  1. I lige måde, Hanne. Jeg regner med at komme på søndag over middag engang, så vi ses :)

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker dig en rigtig dejlig weekend og håber at du får udsolgt. Hvor gad jeg godt stikke næsen forbi, men det bliver altså ikke i denne omgang.

    Desuden tror jeg, at du får god gavn af en fridag på mandag:)

    SvarSlet
  3. hej Hanne

    Jeg glæder mig som et lille barn... har været i bankboksen ;o) Håber at finde noget jeg ikke kan leve uden...

    Lone

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig til at du kommer forbi Mette.
    Tusind tak Sifka, jeg gad da også godt at du havde været på disse kanter.
    Men det er sommer om lidt og så kommer du.
    Jeg glæder mig til havedagen på mandag.
    Lone du finder helt sikkert skønne skønne ting du bare må ha´.
    Vi ses

    SvarSlet