torsdag den 15. april 2010

Kig op kig ned


Vores smukke smukke magnolie er sprunget lige ind i foråret, uden at jeg helt har opdaget det.
Jeg havde gået og rodet længe i haven i formiddags, før jeg lige skulle strække ryggen, og fik øje på vidunderet.
Så måtte jeg hen og stikke næsen i en af blomsterne og indsnuse den frydefulde duft.
Ind og hente kameraet,. så jeg kunne dele herligheden med jer.
Jeg stod så lige og trampede rundt i en meget spæd pæon mens jeg fotograferede.
Morale: Man skal have et øje på hver finger for at følge med i forårshaven:)



Der blev ikke plads til den valkede strik på den turkise taske.
Det blev lidt orange lysglimt der fik det hele til at hænge sammen.
Nu kan der blive dutter til flere armbånd af det valkede strik.
Nu er værksteds- og havedagen vist slut for i dag.
Jeg er inviteret på lækker is og familiehygge i sofaen resten af aftenen.

2 kommentarer:

  1. Hanne, jeg kan ikke sige det for tit. Du laver nogle helt vidunderlige ting. Hvor er den skøn! Sådan én må jeg eje.

    SvarSlet
  2. Hvor er den dog smuk. Bare det var min. Godt træf og hils omkring. KH. Birgitte

    SvarSlet