lørdag den 1. maj 2010

Markedsanalyse

Markedspladsen set fra stadeholderperspektiv.

Her går det godt fru kammerherrerinde, her går det godt....
Sikken en start markedet fik i går.
Intet er givet på forhånd når noget nyt skal skydes i gang.
Kommer der overhovedet nogen, sælger vi det de vil ha´, hvem er de andre og hvad sælger de.
Mange forestillinger blev gjort og bønner blev bedt.
Bønner om:
-masser af kunder-
-ikke for overbevisende godt vejr-
-god stemning og glade mennesker-
Om det var på grund af "Den store bededag", skal jeg ikke kunne sige, men alle vore bønner blev hørt.
Der var fra porten blev slået op, masser af gæster, der købeivrigt besøgte standene og midt på eftermiddagen havde de spist sig gennem kagebordet.
Markedet summede af glade mennesker, der var dejlig musik fra scenen, børn og hunde der snusede rundt et niveau under alle vi andre:)
En dejlig dejlig dag.
Træt, glad og indstillet på merproduktion af det udsolgte drog jeg hjem i går aftes.
Men da først hjemmet svøbte sig om mig, opgav jeg syplanerne og kastede mig istedet over min samling af gamle tapetbøger.
Der blev trillet en ordentlig stor baljefuld retrotapeter der kunne fylde den slunkne salgskuffert op.


Tapeterne var så afgjort et HIT.
Der trilles flere til i morgen:))
I dag havde vi konkurrence fra alle butikkerne i ÅrhusC, men det til trods var der pænt med gæster.
Nu sidder jeg her med mine trætte fødder i et dejligt duftende fodbad.
Bliver opdateret på resten af familiens lørdagsoplevelser og nusser Luka, der synes hun er frygtelig forsømt;)
I morgen tidlig er batterierne ladet op igen og den sidste markedsdag lokker forude.
God lørdag aften


2 kommentarer:

  1. Også god aften til dig. Jeg kommer i morgen og glæder mig rigtig meget.
    KH

    SvarSlet
  2. Hvor ville jeg gerne besøge din stand, men det er lidt for langt.
    Dejligt at læse, at det hele kører for dig. Rigtig god søndag, Hanne:-)

    SvarSlet