lørdag den 14. august 2010

Lørdag i sus og dus


Vi takker af hjertet for de mange lykønskninger og iler med indlæg nr.501.
Her sker ikke en skid.
Hvis man altså lige ser bort fra overophedet tankevirksomhed om mit fremtidige arbejdsliv.
Udflugt til StofogStil en LØRDAG formiddag, så har man selv bedt om balladen de damer.
Udflugt til Femmøller for at give Jullen en ordentlig krammer og aflevere diverse livsnødvendigheder til den unge dame.
Åhhh som det var godt at se hende tindre og trives.
Det gjorde hendes mor aldeles glad over det hele, og det siger jo ikke så lidt.
Nu sidder jeg og vågner ovenpå en prøve-"morfar" i Kaspers nye seng.
Det er tid for dagens travetur for Luka og mig.
Aftenen skal nydes i venindeselskab.
God mad, vin og MASSER af snak, grin, eftertænksomhed og fryd.

4 kommentarer:

  1. Det lyder vel nok dejligt! Og hvis det er hvad du kalder for, at der ikke sker en skid, så gad jeg nok vide, hvad der sker, når der virkelig er knald på... Ikke en skid var vist for lidt at kalde det... Men hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Håber du havde en dejlig aften og fik kølet tankevirksomheden.
    God søndag til dig og dine:-)

    SvarSlet
  3. Jeg syntes du skrev der ikke sker en skid ;)
    For mig ser det ud til der sker en del.

    Skal afsted med Nanna i dag.

    Yt.

    SvarSlet
  4. Det har altsammen været rigtig dejligt og hyggeligt, men lige en tand for hektisk LisBeth.
    Se uddybningen i næste indlæg;))

    Det var en rigtig dejlig aften Laila.
    Kloge og skønne kvinder der er gode for at sætte livets tummel lidt i system, de er SÅ gode for og ved mig.

    Ja der sker så godt og vel en masse Yt. Jeg kom bare til at bruge en talemåde som selvfølgelig er det rene volapyk, indtil man får en forklaring. Den følger i næste indlæg.
    God farveltur med lillepigen.

    SvarSlet