tirsdag den 28. september 2010

Kan man glæde sig til november?


Efter møder på halvdelen af byens Arbejdsmarkedscentre trængte jeg til luft under vingerne.
Det var Luka som sædvanlig helt med på, så vi travede til stranden og blafrede med hale og arme.
Den skarpe klare septemberluft blev slugt i store mundfulde.
Luka nappede en tur i bølgen blå, jeg holdt mig på land, og undlod også at sippe af vandpytten.


Vi har hele sommeren nydt at kunne handle i "skuret".
Friske og meget lækre grøntsager fra et gartneri på Djursland.
For tiden er udbuddet suppleret med de fineste pyntegræskar.
Jeg har flere gange stået og beundret former og farver, men endnu ikke købt nogen.
Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skulle gøre af dem.
Så jeg nøjes med at nyde når jeg går forbi "skuret".




Jeg blev i dag færdigvisiteret til Mariendal.
Jeg glæder mig til at starte til november med udsigt til mindfullness, kajakroning, brændekløvning, væksthusarbejde og et forløb, der forhåbentlig kan hjælpe min arbejdsevne tilbage igen.
Indtil kursusstart skal min hverdag krydres med 10 aktiveringstimer pr.uge.
Men hva´faen inden vi har set os om er det jo november ;))


5 kommentarer:

  1. Kære Hanne,
    hvor blev jeg glad da jeg læste dit indlæg, både over at se de skønne stemningsfulde billeder, og at læse din altid meget malende og humoristiske tekst, men ikke mindst over at erfare at du virkelige har fået taget hånd om din stres og arbejdssituation, eller mangel på sammen, kan man vel passende sig. Det hele lyder bare super spændende og jeg sidder her og ønsker at det var mig der skulle afsted og dykke lidt ned i mig selv og mærke efter. Pøj pøj
    Knus Stine:)
    P.S. jeg ved godt at jeg ikke før har skrevet knus, og at det ikke behøver at blive sådan fremover, men lige her var det bare det jeg havde lyst til og hvis du havde stået lige ved siden af mig, havde du fået verdens største krammer:)))

    SvarSlet
  2. Dejligt at læse, at du glæder dig til starten i november, og du har ret. Tiden flyver om ørerne på os:-)

    SvarSlet
  3. Man kan SAGTENS glæde sig til november... det gør jeg hvert eneste år, og du har da en særlig grund til at glæde dig, med det du har i vente :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak Stine.
    Jeg er rigtig glad for din virtuelle krammer.
    Lige pludselig en dag mødes vi "live" og udveksler et ordentlig kram :))

    Det var en meget dejlig oplevelse at møde 2 af de ansatte i projektet. I næste uge skal jeg på besøg derude og hilse på resten Laila.
    Jeg glæder mig og er nu endnu mere overbevist om at det bliver SÅ godt.

    Jeg er forventningsfuld og spændt Hanne.

    SvarSlet
  5. Det bliver herligt for dig, Hanne, jeg glæder mig rigtigt meget sammen med dig.

    Og så bliver det vel i oktober, at vi skal holde kaffemik, gør det ikk'...

    SvarSlet