fredag den 3. september 2010

Solskinsregn


Udenfor pjasker regnen ned.
En solsort gumler hundemad.
Indenfor broderes der biller, syes kjole og tegnes skitser.
Nydelsen ved det lune værksted forstærkes af den åbne dør og duften af regn,
 der forsigtigt sniger sig indendøre.
For lidt siden skinnede solen og jeg talte med min hund om en god lang travetur langs stranden.
Nu sidder hun og stirrer intenst og vedholdende på mig, klar til at minde mig om vores aftale,
så snart regnen holder inde.


Rolig rolig
Vi går når jeg er færdig med at brodere lus.

5 kommentarer:

  1. Kæft mand, du er så krea. Gad godt hænge ud med dig i dit værksted en uges tid eller to.

    SvarSlet
  2. Sikke lækkert rum du har - emmer af kreativitet ;0)
    - og så får du også lavet noget...
    Måtte afsted til rema i dag og hamstre et par at de fine viskestykker - måske de en dag faktisk bliver brugt til noget?

    SvarSlet
  3. Det er da et krearum, der vil noget. det lyder som et rigtigt fristed :-)

    SvarSlet
  4. Åhhh, jeg kender de der vedholdende berner-bamse øjne.... min lille bjørn ligger lige nu med maven opad og får nulret tæer af teenageren...

    SvarSlet
  5. Det kunne skisme da også være hyggeligt Sifka, go´terapi for vingeskudte koner ;)

    Det er inspirerende og dejligt at kunne omgive sig med materialer og ting der puster til kreativiteten Merete.
    Glæder mig til at se hvad du får ud af viskestykkerne, hvis du har andre planer end opvasketørring med dem :)

    Det er et frirum og et inspirationsrum Lene. Det er mit rum.

    Ja de er ikke nemme at ignorere Inge.
    Luka er frygtelig kilden på fødderne, så dem nulrer hun helst selv. Det kræver store pædagogiske evner at klippe den viltre pelspragt mellem tæerne og trædepuderne.

    SvarSlet