onsdag den 17. november 2010

Mus på loftet og ged i værkstedet


Musene er flyttet ind i mit bryggers og på loftet igen igen.
For filan da osse.
Det er søde bløde lysebrune halsbåndmus.
Det er de mest irriterende små møgdyr.
Jeg er faktisk mere bange for fælder end jeg er for mus.
Kan slet ikke holde tanken ud om min finger, eller en lille blød mus i fælden.
Jeg håber nu alligevel at fælden klapper i løbet af natten.


Jeg bygger fortsat mobilhomes.
Denne gang i turkis ged og musebrun ko, tror jeg det er.
Broderiet er fra en genbrugssofapude.
Et stykke guldged er limet og ligger til tørre.
I morgen skal det forenes med  farvestrålende broderi.



6 kommentarer:

  1. De er altså helt enestående, dine mobil-huse. Smukt, smukt!

    SvarSlet
  2. Hva´ skal vores orange-lak-ged også på mobil-huse oder was?

    SvarSlet
  3. Hvor ER de flotte, de huse!!!!

    SvarSlet
  4. De er altså lækre og de ser ud som om de bliver endnu bedre i brug. du ved skind der bliver smukkere og smukkere hen ad vejen...

    Og du er også smuk og klog mor kan jeg se :-)
    Det er jeg forresten også... altså mor
    og pyt også smuk og klog ;-)
    God dag
    Lone H

    SvarSlet
  5. Delig holder til mobilen, skøn kombi ko og broderi;)
    stine

    SvarSlet
  6. Tusind tak Eva.
    Jeg fortsætter produktionen lidt endnu. Der skal være lidt at vælge i mellem til Julemarked.

    Den første er allerede færdig Hanne.
    Den næste er klippet.

    Tusind tak Lavendel.

    Det er det fede ved at arbejde med skind og læder.
    Jeg kan også rigtig godt li´den patina tingene får når de bliver brugt Lone.
    Smukke og kloge mødre, det er lige hvad vi er:))

    Den er jeg også vild med Stine. Men det var sgu noget bøvl at sy i, fordi det er så tykt og blødt;(

    SvarSlet