onsdag den 24. november 2010

Uld i sneen


Uld og silke og tre fjantede flæser.
Lune og lækre halvvanter til vinterkulden.
Jeg er i gang med et par i lilla nu.
Både udendørslivet på Mariendal og julemarkedet i det kolde Ridehus kræver varme om håndledene.
Der er også nogen der gerne vil have sådan et par i julegave, så jeg hækler da bare glad og fro derudaf.
I dag bragte posten uldne lækkerheder fra garnudsalg.dk 
3 forskellige grå nuancer og en jublende pæregrøn.
Der er ingen konkrete planer,
i første omgang vil jeg bare nyde synet og den bløde uldne fornemmelse,
så kommer ideen med garntrisse springende,
og et spændende uldeventyr kan sættes på pindene.


7 kommentarer:

  1. Har du opskrift eller kører du bare derudaf? ;0)

    SvarSlet
  2. Jeg hækler efter gehør Merete.
    Starter ude over fingerne og passer til undervejs.
    Jeg noterer antal masker og omgange, så der er håb om at toeren kommer så nogenlunde til at ligne:))
    Jeg har efterhånden hæklet rigtig mange par i mange forskellige tykkelser garn.
    God fornøjelse

    SvarSlet
  3. Åh, de er lækre... og også lækker post, du har fået. :-)

    Pipper du her på blogen om, hvornår du er at finde i ridehuset?

    SvarSlet
  4. Jeg er i Ridehuset fra
    lørdag d.4.dec. til og med
    lørdag d.11.dec. Erika. Hvor dejligt hvis du kigger forbi:)

    SvarSlet
  5. Mit gehør rækker kun til musikkens verden. Jeg er fuld af beundring over dit gehør:-)

    SvarSlet
  6. Der er basis for at holde varmen. Jeg er SÅ misundelig over dine julestager, men de bliver ved at være udsolgt på hjemmesiden. Æv.

    Uh, nu er det tæt på, at Ridehuset åbner.

    SvarSlet
  7. Jeg er fuld af beundring over de smukke smykker du har komponeret Laila:)

    Jeg kan efterhånden forstå at jeg for en gang skyld har været vaks ved lågen og fået fat i noget der er mere eller mindre uopdrivelig nu Eva.
    Jeg nyder dem, de er så fine i flok.
    Jeg vil somend gerne udvide med en håndfuld mere:)

    SvarSlet