torsdag den 23. december 2010

Farvestrålende hjerter og smukt "værktøj" fra en hjertevarm blogger





Jeg har fået denne finurligt fine hæklede hjerteranke
af
Mette er min gaveven i Den kreative pakkekalender
Mette er en hjerteven i blogland
Mette skriver med og fra hjertet
og deler ud af fine kreative ideer på sin blog.

Jeg har også fået denne smukke nålebog af Mette.
Hun skrev til mig at ranken var til pynt og nålebogen praktisk.
Jeg vil nu mene at den er en meget pyntelig praktisk ting.
Jeg holder af smukt og gedigent værktøj og redskaber.
Jeg er ejer af en rød FordMondeo
og nu også den lykkelige ejer af en fin grøn broderet Ford:)
Denne perle pynter på smukkeste vis i værkstedskurven.
Tusind tusind tak for de dejlige gaver Mette.










5 kommentarer:

  1. Tak for alle de smukke, rosende ord og sikke fine billeder, du har taget af sagerne.
    Det er dejligt, at du er glad for gaverne. Jeg håber du får glæde af dem - det var i al fald dejligt at kreere til dig.

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig gave, du har fået. Jeg er helt vild med den grønne Ford. :-)

    SvarSlet
  3. Sikke skønne gaver du har fået af en hjerteven...

    SvarSlet
  4. Det var nogen dejlige gaver.

    SvarSlet
  5. Det er skønne gaver Mette.
    Jeg er SÅ glad for dem.

    Jeg er også voldsomt vild med den Erika.

    Superskønne gaver Karina.

    Ja jeg er også hjerteglad for dem Eva.

    SvarSlet