onsdag den 8. december 2010

Røde glæder i den hvide jul


Det er hvidt derude.
Vores store birketræ er så helt og aldeles ubeskrivelig rimfrost smukt.
Det knirker og knager når man traver i sneen.
Kinderne og næsetippen bliver nippet røde af kulden.
Der har også sneget sig lidt rødt ind i min hvide jul.



Mine gaver i den Kreative Pakkekalender ligger og lokker med den fineste røde indpakning.
De skal først åbnes her på bloggen d.23.dec.
Jeg er overhovedet ikke sikker på at de holder så længe IRL.
Men I må holde spændingen ud helt indtil da:))



5 kommentarer:

  1. Ja, smukt træ og december byder på mange fristelser og dejlige overraskelser.

    SvarSlet
  2. Smikt billede af birketræet med sin vinterpynt... Jeg har også en kalendergave, blot pakket helt i hvidt, som jeg skal åbne d 17...ved ikke om jeg kan nære mig så længe!

    SvarSlet
  3. Mit birketræ er smukt året rundt i alle de forskellige kjoler årstiderne klær det i fru.Olsen.

    Og jeg er et vaskeægte pakkedyr KreaLea. Velkommen til.

    Jeg har været så tæt på at åbne flere gange Kirsten, men har holdt mig i skindet, endnu da
    ;))))))

    Jingelbells.....Erika

    SvarSlet