mandag den 7. februar 2011

Jeg svinger med håndtasken af bare benovelse


For en uges tid siden da jeg sad og kiggede på hjorten,
mens jeg bloggede invitationen til Hverdagsbilleder,
havde jeg ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at så mange takkede ja til invitationen.
Hvor er det fedt.
Jeg har været en tur rundt og kigget på kurve, tasker og ikke mindst indholdet.
Alt fra 3D-briller til en røget rullepølse;)
Jeg er så glad og tilpas.
I er sgu´så søde, skide søde, synes Fritz og blogbestyrerinden her på kanalen.
Vi ses igen i morgen.
Tirsdagens hverdagsbillede er:
"Rapport fra en gulvspand" - noget om renholdelse af hjemmet

Fornemme fløjlsbløde franske anemoner - øjeguf af allerfineste slags.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke, og selvfølgelig har du, af alle, sten i din taske.
    Rigtig god tirsdag til dig - og tak :-)

    SvarSlet
  2. Er rigtig glad for at jeg tog mod til mig og meldte mig til legen.
    Som ny , har jeg ikke været helt sikker på hvad jeg skulle med bloggen. Men foto og leg - det er mig.
    Tak for initiativet .
    Mariannel

    SvarSlet
  3. Godt initiativ, det er sjovt at kigge rundt i bloggene og se dagens fortolkning :)

    SvarSlet
  4. En samler må have store tasker, så der er plads til store sten og pinde, Laila;)
    Tak i lige måde.

    Dejligt at du vil lege med Marianne. Leg med billeder og ord er en af mine yndlingslege.

    Et billede af mangfoldigt fællesskab Gitte.

    SvarSlet