fredag den 18. februar 2011

Værksteds-trend



Gule forsythiablomster fastholder stædigt forårsstemningen indendøre.
Jeg har flere steder set, læst og hørt,
at den helt store trend indenfor boligstyling er udstoppede dyr.
Dem har jeg ingen af.
Men helt lam overfor boligtrend er man vel ikke.
Værkstedsstylingen byder på både hjorte, egern, ugler og hunde med lys i
og denne korsstingsbroderede charmerende andejæger. 
Hjørnerne er udstoppet med helt autentiske spindelvæv.
Der er pipper på tehætter.
Biller på puder og ugler på tasker.
Der er hot og hyggeligt her i min hule.
Jeg må være længe oppe i aften,
fredagen er nemlig en slags feriedag.

2 kommentarer:

  1. Så trendy du er;0)) og den der med edderkoppespind den mestre jeg også.
    Dejligt du må være længe oppe i aften, er der så også fredagsslik ?? ;0))

    Rigtig dejlig fredag.

    SvarSlet
  2. "Du styrer jo for vildt!" Er det ik sådan de smarte siger?

    Jeg glæder mig vildt til edderkoppespind kommer på mode.... Nøj hvor skal jeg være trendy så!
    Tina:-)

    SvarSlet