lørdag den 12. marts 2011

Sovetryne-lørdag


Nu hænger hun der på værkstedsdøren og dingler, hende nattøjspasseren Ursula.
Hun vil helt sikkert hellere hænge elegant på kanten af en trendy Juno-seng.
Jeg er godt tilfreds med opdateringen af min barndoms nattøjs-løve.
Men mon der er grobund for et købekraftigt behov for nattøjsopbevaring.
Se det er jo en helt anden side af den sag.


Hvor filan blev det der solskinsfyldte forårsvejr af.
Jeg lettede på gardinet ved 8-tiden.
Udsynet til grå himmel, lokkede mig under dynen igen.
Jeg har sovet sådan rigtig længe i dag.
Teenage-længe.

I værkstedet ligger der ternede automobiler
turkise prikker
peace, love og mange timers sy-leg og venter på mig.
Men jeg har trukket indkøbsturen,
så først skal der samles mulje til huse.
God rigtig dejlig lørdag



3 kommentarer:

  1. Hende Ursula, er da ikke til at stå for.. havde jeg børn i nattøjsopbevaringsalderen kunne hun godt bo hos mig :)

    SvarSlet
  2. jeg er ret så pjattet med hende Ursula!!!

    SvarSlet
  3. Det kan være jeg skal designe en voksen-model Pernille:))

    Ursula er et pjattehoved Anne;))

    SvarSlet