lørdag den 21. maj 2011

Hjembragte herligheder


Jeg har købt en ko til værkstedet.
Med blomsteropsats og navlepiercing.


Jeg har købt en gul halvfjerdser natkjole
En fjing fjong gul vase.
En finurlig fin nøglestøvle
En vandningsfri stueplante


Jeg har båret det hele hjem i "Lille stygge Ulv"-tasken,
som Hanne havde med da hun entrerede markedspladsen.


Der var ikke meget gang i min lille biks i dag.
Skønherlighederne blev beundret, vendt og drejet,
men der var ikke mange af dem der fløj fra reden.
Jeg pønser på et lille marked her på kanalen,
eller et kvikt lille værkstedsudsalg.
Men allerførst pønser jeg på at finde i seng
efter en skønherlig dag.

4 kommentarer:

  1. Forstår jo ikke helt, hvorfor folk ikke fik pungen op af lommen!

    SvarSlet
  2. Hvor kan man købe dine ting, når man ikke lige kommer på marked.Er vild med thehætten med Karolinkinwrekoen, så måske kan vi finde ud af noget?
    Jeg synes også rigtig godt om din blog.

    SvarSlet
  3. Jeg stemmer for et friskt værkstedssalg :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig mange kom for at handle lopper Fru Olsen, så det var det de kastede pengene efter.
    Resten blev nydt med øjne og fingerspidser.

    Velkommen til Connie.
    Den grønne Karoline tehætte er reserveret af en anden, men send mig en mail, så finder vi ud af noget.
    Min mailadresse finder du ude i sidebaren.

    Din stemme er lagt i heppekassen Hanne;))

    SvarSlet