onsdag den 11. maj 2011

Ivrige blomster og stålsat syerske



Æbleblomsten blev foreviget forleden dag.
Sol og varme har gjort blomstringen kort og intens.
Allerede i dag er der æbleblomstsnevejr i gården.
Ude på min vej er der 3 store japanske kirsebærtræer.
Så vi hvivler rundt i de allerfineste bunker af lyserød puf i disse dage.
Syrenhækken sender sødmefyldte duftpuf ind gennem værkstedsvinduet.
Jeg tumler med konfirmandbuks og dåbskjole.
De to projekter SKAL være færdige,
før jeg må lege videre med køer og spejdertasker.
Så jeg iler,
målrettet og uden slinger,
næsten.

5 kommentarer:

  1. Slinger kan ellers være dejligt - specielt når der er plads :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er vidunderligt med al det gode vejr, men forårsblomstringen går næsten lidt for hurtigt, og de sarte pasteller må snart vige for de dybere nuancer.

    Men guuud, hvor jeg dog elsker det her forår!

    SvarSlet
  3. Det går jo alt for stærkt. Men man må lære at nyde, mens det er.

    Sikke en skøn Karoline-varmer, du har lavet.

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med din Karolinevarmer.
    Foråret går altid for stærkt, eller også er det fordi, vi ikke når at få sjælen med i farten.
    Rigtig god torsdag:-)

    SvarSlet
  5. Et smukt tæppe - og ja det går stærkt , men bare vi husker at nyde.
    Hep hep , du er så hurtig så du er snart klar til at lege med køer igen;0))

    SvarSlet