lørdag den 20. august 2011

Ohøj hvor det går i knæhøjt græs





Snart gynger en lille båd på Herberts sejlerpose.
Heldigvis ser det ud som om min optimisme holder stik.
Det tager ikke nær så lang tid at flikke nummer to kørepose sammen.
Der er jo også noget sol der skinner
og en liggestol der vil ligges.
Plæneklipperen ignoreres 
Det er ikke godt naboskab at slå græs når naboens have er fyldt med gæster, vel?
Heller ikke selvom det er den nabo, 
der konsekvent starter plæneklipperen så snart han kan høre en kaffekop klirre nede i min have;))

4 kommentarer:

  1. Blir' sikkert lige så fin som den første ;0)

    SvarSlet
  2. Dårlig naboskab er også = når naboens elektriske hækkesaks absolut helst vil klippe en tropeagtig lørdag sommermorgen kl. 04.20, hvor alle i miles afstand - og for pivåbne vinduer - stadig putter under under dynen.
    Sakseholderen vandrede ufortrødent rundt langs hækken iført høreværn og morgenfriskhed. Jo tak, den hyperaktive nabo har af og til sørget for morgenvækning til hele kvarteret.

    SvarSlet
  3. Det håber jeg Merete. I alt fald ikke helt så langmodig en fødsel;)

    I vores kvarter virker det nogen gange som om der var en regel om at ingen må slå græs på samme tid, Anette;))
    Min festende bagbo har alle slags motoriserede haveredskaber og værktøj der kan købes for penge, og han ynder at bruge dem ;((((
    Når han ikke har gang i noget med motor, gøer hans hund;(

    SvarSlet
  4. Det ser godt ud, Hanne. Pyha, hvor er det længe siden, at jeg har taget mig en tur rundt til bl.a. din blog. God søndag. Det er min!

    SvarSlet