søndag den 21. august 2011

Rundt i egne cirkler i den stille morgen



Resten af familien forlod hulen ved 6.30 tiden.
Efterlod en salig stille søndag morgen.
Sådan en der kan fyldes med lidt af det hele uden at bumpe ind i nogens komfortzone.
Lidt våd græsplæne mellem tæerne.
Lidt morgenmad og kaffe i det ene hjørne.
Lidt avisluren i det næste hjørne.
Lidt kattehækling i det tredie hjørne, lige der hvor solen dukkede frem.
Gribe en ide med læder og kæde.
Inspireret fra et sted på Etsy. 
Grave ingredienserne frem fra værkstedshjørnerne.
Tegne, skære, hulle og være beslutsom.
Nu har jeg en fin grøn ting til at hænge om halsen.
Og en stille søndag formiddag liggende for mine fødder.

3 kommentarer:

  1. Jeg havde vendt mig om på den anden side, men det er jo derfor du kreerer og jeg ikke gør ;-) God søndag

    SvarSlet