tirsdag den 9. august 2011

Stribe på stribe


Stribe på stribe til endnu en lille trøje.
Lige nu stritter strømpepindene med ærmestrikning.
Planen er ensfarvede glatstrik-ærmer.
Efter et par centimeter vakler jeg i den beslutning.
Måske bliver stribeærmer mere rolige.
Men halve års drengebørn er jo ikke rolige,
så der må vist godt være lidt farvesmæk på de buttede arme.
Jeg nupper lige et par centimeter mere 
inden den endelige beslutning træffes.
Det er jo det her der er det sjove ved at digte små trøjer.
Lidt frem og lidt baglænsstrikning.
God udnyttelse af garnet og balsam for mine strikkefantasier.


10 kommentarer:

  1. Hej Hanne

    Hvor er den smuk.
    Glæder mig til at se hvad du beslutter dig for med ærmerne.

    Ved du hvor jeg kan købe opskriften.
    På forhånd tak.

    Kh. Dianna
    diannanielsson@live.dk

    SvarSlet
  2. Det bliver spændende at se, hvad du beslutter dig for. Den bliver fin:)

    SvarSlet
  3. Det er godt for sjælen, når hænderne er beskæftiget med bl.a. strikketøj.
    Jeg kan læse i dine indlæg, at du er ved at være ovenpå igen. Det glæder mig - meget.
    Rigtig god onsdag til dig og dine:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den skøn.
    Sikke dejlige farver du har mikset.

    Tror jeg ville lave stribet ærmer.
    Måske et par brune seje fløjsbukser til ville være fint ;))

    Yt.

    SvarSlet
  5. Helt vidunderlige farver du har valgt de klæ´r hinanden rigtigt godt.
    Det bliver sjovt at se den færdig.

    kh Jane

    SvarSlet
  6. Lækre farver - skønne striber ;0)

    SvarSlet
  7. Skøn trøje. Jeg tror den kunne blive mere rolig med ensfarvede kanter, måske lys blå/turkis? Ellers er den da også skøn i sig selv :O)

    SvarSlet
  8. Hvor er det dog nogle skønne farver.

    SvarSlet
  9. Dejlige farver til en lille gut med krudt i ;-)

    Sikke en oplevelse i har haft jer, kan godt forstå at det har givet lidt søvnbesvær, så er det godt at der kan laves lidt i tiden.
    Søde ugler du har lavet.

    Sender de varmeste tanker ;-)
    Majbritt

    SvarSlet