søndag den 15. januar 2012

I en af dimsekasserne ligger der en folkevognsnøgle, men jeg har ingen folkevogn

Når man leder efter en karabinhage til sin nye taske, 
vender man bunden i vejret på en dimsekasse.
Undres og glædes over hvor mange forunderligheder der åbenbares.
Den der Volkwagens nøgle ude til venstre er da bare for skøn.
Gad vide hvor jeg har den fra?
Den bliver lige lagt frem i lyset til inspiration og udklækning af anvendelsesmulighed.
Om et par timer kommer min søde strikke-Susanne.
Vi skal sy hende en fin forårskjole,
sippe te og spise kage,
hvis jeg altså får lettet rumpetten og sat gang i noget kagebagning.

2 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig søndag ♥

    SvarSlet
  2. Ja det kræver selvfølgelig en smule aktivitet at kunne spise kage... Jeg går ud fra du når det, så der er masser af tid til hygge senere :)

    SvarSlet