fredag den 13. januar 2012

Let afledelig




Solen spillede op til dans i dag.
Lavede smukke mønstre henover sybordet.
Ramte de nøgne hvide grene.
Fik mig lokket om på den anden side af bordet.
Fik fundet karton og finer frem.
Fik varmet lamineringsmaskinen op.
Første ark med forårspynt blev ædt af den fæle maskine.
Auaggghhhh.... op på hesten igen.
Nu med hjælpeark.
Det gik til held. 
Nu er  dagen gåetpå hæld,
lysene blevet tændt.
Nu dingler der fine forårspynterier og glimter i stearinlysenes skær.
Og jeg sætter mig om på symaskinepladsen igen og fortsætter med tasken der blev forladt.

2 kommentarer:

  1. Den overspringshandling kom der noget smukt ud af, så det var velfortjent.
    Endnu engang forstår du at skabe noget fantatisk af enkle ting.
    Du er en kæmpe inspirationskilde for mig!
    Kram Gitte

    SvarSlet
  2. Det glæder mig at kunne inspirere andre og dele ideerne.
    Jeg har fået glade forårsgrene at kigge på og ideer til nye dinglerier.

    SvarSlet