lørdag den 28. januar 2012

Lækkerlørdag

Pyhhh man kan blive træt af at kigge på al den natur

Og være nødt til at forsøge sig med en Brio-klovn, når der ikke kommer mad på bordet.
Fotodokumentationen af en dejlig dag sammen med Otto
er grattede mobilfotos.
At have en 10 måneders baby i sin varetægt, levner ikke tid til at nå ind efter et ordentlig kamera.
Men det blev dagen absolut ikke mindre skøn af.
Nu er han afleveret hjem til far og mor igen
og jeg er træt på "slå en sofa omkring mig"-måden.
Jullen og IdaMarie tryller i køkkenet.
Der er rødvin i glasset,
strik i kurven og et tæppe omkring min spinkle krop.
Uhmmm livet aer min kind.

5 kommentarer:

  1. Når jeg nu har sagt farvel til tanken om flere børn, kan jeg godt ind imellem drømme om den dag, der måske er nye små børn, fra næste generation, at være med.
    Det må dog gerne vare flere år endnu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine egne børn er heller ikke klar med børnebørn foreløbig Pernille.
      Jeg er bare så heldig at være gift med Otto´s farfar.

      Slet
  2. Lyder som en skøn og livsbekræftende lørdag ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en dejlig dag Merete, men kors hvor var jeg træt i går aftes;)))

      Slet
  3. Åh hvor er han sød, hihi :)

    SvarSlet