onsdag den 2. maj 2012

Blågrøn-snold

Efter en dejlig jobdag fyldt med mange mange meter kantebånd,
blundes der i solskinnet.
Jeg kom til at snolde på vejen hjem i dag.
Jeg skulle egentlig bare lige omkring og hente den orange lynlås.
Det lykkedes så ikke.
Min søde Kirsten i Stof&Stuff 
flåede denne blå-grønne skønherlighed ned fra hylden med kommentaren:
"Da jeg pakkede den her ud, tænkte jeg straks Hanne-stof
Det blev det så også, altså Hanne-stof.
Når mørket falder på vil jeg sætte saksen i det.
Inden da er der lige noget hund der skal traves og noget dejly Julle-mad der skal spises.

2 kommentarer:

  1. Wow ja, lækkert stof. Ser friskt ud med den orange lynlås til. Spændende hvad du skal lave af det.
    Marianne fra stofmutter.blogspot.com

    SvarSlet
  2. spændt på hvad du nu skal lave.... ;0)

    SvarSlet