lørdag den 12. maj 2012

Superseje Zine-debutanter



















Bum bum bum
Jeg havde forestillet mig at der ville være 5-6 deltagere i min Zines-workshop.
Der var 20 kvinder der slog sig ned og slog sig løs med 
udklip, labels, trykklodser, tusser og masser af limstift.
Som med begejstring og topkoncentration fordybede sig i vidunderlige små historier.
Det var så fedt at komme hjem og flytte en stak Zine-moments fra kameraet til kanalen her.
Kæft..... hvor var I goé

Nogen bytter frimærker
Nogen bytter gammelt dynebetræk
Nogen bytter glansbilleder og fodboldkort
Er der nogen der vil bytte Zines?

9 kommentarer:

  1. hej Hanne
    Så herlig en mangfoldighed vore ziner fik :o)
    Tak for rigtig godt input og inspiraton - og for en god workshop.
    Det var hyggeligt at deltage i din workshop - og at få genaktiveret 'billed / decoupage genet' .
    mange hilsener
    Mona

    SvarSlet
  2. Kære Hanne! Så hyggeligt at møde dig idag og tak for super inspiration. Børnene og jeg har været igang med zines hele aftenen... Så hyggeligt (0:
    Kh. Sanne

    SvarSlet
  3. Det ser skønt ud. Jeg må prøve det engang.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det sjovt ud.
    Fantastisk dag.
    Er der noget du ikke kan Hanne?

    Kh
    Kristine

    ps. Alt for længe siden jeg har haft tid til en morgensnuser..... så at stå tidligt op er altså godt for noget????

    SvarSlet
  5. Fede zines..der er uanede muligheder i de zines der...jeg dimler selv med små DIY zines på en eller anden måde...tak for kigget!

    SvarSlet
  6. Det var dejligt at møde dig Hanne og tak fordi du vil indvi os i, hvordan en zines bliver til - jeg plejer ikke at gøre så meget i klippe-klistre temaer, men det her skal der arbejdes videre på :-)

    SvarSlet
  7. Tak for en skøn dag.
    Jeg kom desværre ikke i gang med din skønne workshop, men jeg fik fat i idéen, og skal helt klart selv igang med at lave zines.

    Kh Mette JR.

    SvarSlet
  8. Det ser ud til at du har holdt allertiders skønne workshop Hannne:))

    SvarSlet
  9. Selvom min fantasi ikke var så god på det tidspunkt af dagen, så var det rigtig sjovt at prøve. Helt sikkert en ide jeg vil huske på. Jeg har siden træffet tænkt på alle de klistermærker/labels du havde med! Hvor køber du dem? Jeg kan jo nærmest ikke leve uden :)
    Tak for god inspiration.

    SvarSlet