lørdag den 11. august 2012

Her kommer mutter......



Sådan en lørdag aften får hurtig ben at gå på
når husmoderligheden griber fat om klud og støvsuger.
Flader skifter status fra lodne til glatte
Edderkopperne gisper når spindene suser ned i kosten.
Støvsugeren får fyldt bugen med uanede mængder af løstgående hundepels og birkefrø.
Uhmmm i morgen vågner jeg op til nytrimmede gemakker, 
og kan tulle rundt i morgenduggen og plukke buketter til de rengjorte stuer.


Indimellem leger jeg videre med tusser og farveblyanter.
Flettede bånd, denne gang med farve på,
men jeg tror nu jeg er mest til det sort/hvide.

2 kommentarer:

  1. God morgen til søndagsnydning, og sikke en energi :-)

    SvarSlet
  2. Vi kom ogsåigennem alle pligterne i går, så kan vi rigtig nyde søndagen. Jeg ønsker dig en skøn én.

    SvarSlet