lørdag den 23. marts 2013

Smukhed til væggen

En skøn pige i meget store bukser fra amileinthewoods

En fin fin fugl fra Gitte Lægård

Jeg har været omkring Edition i dag
Der var masser af fine tegninger, tryk og andre herligheder.
Et rigtig fint initiativ fra Anja Wind White Wall Gallery
En succes der vistnok gentages til efteråret.

Når jeg har fundet rammer til mine 2 skønne print
skal de pryde min væg og glæde mit øje.
Gitte Lægård havde også det vildeste fine fugletapet med.
Jeg MÅ finde et sted hvor der kan sættes sådan en bane op.

3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig spændende ud. Undskyld jeg spørger....men hvad er "Edition"? En hjemmeside?!
    rigtig god søndag :-)

    SvarSlet
  2. Edition er et lille fint marked arrangeret af Anja Wind som står bag bloggen White Wall Gallery.
    Rigtig god søndag til dig Nola.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet