tirsdag den 13. august 2013

Grimt på den fede måde


Der er smæk på begoniaen
Farverne og formerne er fantastiske.
Knoldbegonia er i min verden sådan en rigtig mormorblomst.
Havde ikke troet at den skulle finde hjem til mig.
Men tilfældigheden ville det anderledes og nu er jeg lidt forelsket i mine to "lidt for meget" begoniaer.


Forelskelsen var ikke helt så overbevisende i forhold til 
den helt og aldeles for meget og grimme porcelænsfuglevase.
Alligevel var den så grim at den måtte med mig hjem.


Efter adskillige lag spraymaling
er jeg faktisk vældig glad for pipvasen.

På min raitetshylde var der mere kikset porcelænfjerkræ.
De to her er måske ikke blevet kønnere, men så absolut sjovere i kobberversion.

Den lille cyklist med bamse på bagagebæreren
blev også lige trafiksikret.

Den brølende løve avancerede absolut i maskulinitet 
efter en gang kobber.

Gæt hvem der nu støver rundt i genbrugsbutikkerne for at finde flere virkelig grimme porcelænsfigurer.





3 kommentarer:

  1. Du er altså lidt skør, men hold op hvor er jeg vild med dine ideer ;-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt at læse dit indlæg. Jeg har netop købt 4 porcelæns svaler.
    Har tænkt at spraymale dem sort og så skal de op på min væg. (der er huller til ophæng)

    SvarSlet
  3. Det er da nogle vidunderlige rædsler, du har :)

    SvarSlet